Spis treści
Umístění dočasných souborů aplikace Excel ve Windows 11/10/8/7:
1. Windows 10: C:\Users\UserName\AppData\Local\Microsoft\Office\UnsavedFiles.
2. Windows 8/7/Vista: C:\Users\UserName\AppData\Local\Microsoft\Office\UnsavedFiles.
3. Windows XP: C:\Documents and Settings\UserName\Local Settings\Application Data\Microsoft\Office\UnsavedFiles. Kompletní průvodce...
Rychlý přístup k řešením pro obnovu neuložené aplikace Excel z dočasných souborů aplikace Excel v systému Windows 10:
Funkční řešení | Řešení problémů krok za krokem |
---|---|
Obnovte neuložené soubory aplikace Excel pomocí softwaru | Stáhněte si zdarma nástroj pro obnovu souborů pro snadné obnovení smazaných nebo neuložených souborů aplikace Excel. Software pro obnovu dat EaseUS... Úplné kroky |
Umístění automatického ukládání Excel Windows 10 | Microsoft Office má funkci automatického ukládání, která automaticky ukládá soubory aplikace Excel. Umístění dočasných souborů aplikace Excel... Celý postup |
Jak obnovit neuložené soubory Excel | Obnovení dočasných souborů Excelu: Otevřete Excel, klikněte na „Soubor“ > „Otevřít“ > „Poslední“ > „Obnovit neuložený sešit“... Úplné kroky |
Otázka: Kam Excel ukládá dočasné soubory?
"Ahoj, chci vědět, jak mohu obnovit své ztracené soubory Excel, které nejsou uloženy? Zažil jsem selhání disku C a ztratil jsem dva soubory Excel. Pouze jeden se objevil k obnovení a další soubor Excel zmizel po hodinách tvrdé práce. I víte, že Microsoft Office má možnost automatického ukládání, která mi může pomoci zachránit mou práci, ale kde jsou uloženy moje dočasné soubory aplikace Excel Windows 10 – uživatelský scénář z answer.microsoft.com?
Microsoft Office nabízí v letech 2016/2013/2010 nástroj Automatické obnovení, který automaticky uloží váš pracovní dokument Excel. Když neuložené soubory Excel náhle ztratíte kvůli výpadku napájení, selhání systému nebo nesprávné funkci, můžete neuložený dokument obnovit z dočasných souborů Excelu vytvořených Office. Automatické ukládání a automatické obnovení mohou mít různé názvy v různých verzích Office, ale všechny mají stejnou funkci.
Kde jsou ve Windows 10/11 uloženy dočasné soubory Excelu
Funkce automatického ukládání Microsoft Office uloží soubory aplikace Excel při práci do dočasné složky na počítači se systémem Windows každých X minut (interval můžete nastavit, jak chcete). Jediné, co musíte udělat, je zapnout funkci automatického obnovení v aplikaci Office Excel.
Umístění automatického ukládání Excelu ve Windows 10/8/7/Vista/XP:
Windows 10: C:\Users\UserName\AppData\Local\Microsoft\Office\UnsavedFiles
Windows 8/7/Vista: C:\Users\UserName\AppData\Local\Microsoft\Office\UnsavedFiles
Windows XP: C:\Documents and Settings\UserName\Local Settings\Application Data\Microsoft\Office\UnsavedFiles
Jak obnovit neuložené soubory aplikace Excel pomocí softwaru pro obnovu dat
Jak bezpečně a v pořádku obnovíme neuložené dokumenty Excel? Co když jste ztratili některé uložené soubory aplikace Excel kvůli náhodnému smazání, formátování úložného zařízení, poškození systému nebo napadení virem?
Chcete-li obnovit smazané nebo neuložené soubory aplikace Excel, můžete se uchýlit k inovativnímu a výkonnému nástroji pro obnovu souborů – EaseUS Data Recovery Wizard Pro . Tento všestranný software pro obnovu dat je známý tím, že obnovuje smazané soubory s velmi vysokou mírou obnovy tím nejjednodušším způsobem. Podporované formáty souborů dokumentů jsou: DOC/DOCX, XLS/XLSX, PPT/PPTX, PDF, CWK, HTML/HTM, INDD, EPS atd.
Obnova neuloženého Excelu EaseUS
- Obnovte neuložené soubory Excel z naformátovaného pevného disku, vyprázdněného koše, USB, SD karty, pera, externího pevného disku atd.
- Opravte poškozené soubory aplikace Excel po obnově dat, opravte také poškozené fotografie, videa a Word.
- Obnovte neuložené dokumenty Word , Excel, PPT a další soubory. Před obnovením můžete také zobrazit náhled neuložených souborů.
Nyní si stáhněte a použijte software pro obnovu dat EaseUS k načtení neuložených souborů Excel ve třech jednoduchých krocích.
Krok 1. Spusťte na počítači Průvodce obnovou dat EaseUS. Vyberte disk, na kterém jste ztratili neuložené soubory, a klikněte na „Vyhledat ztracená data“.
Krok 2. Na levé straně uvidíte záložku Cesta a typ, klikněte na "Typ" a "Neuložené soubory". Tento software pro obnovu neuložených souborů vám pomůže snadno obnovit neuložené soubory Word, Excel, PPT a další.
Krok 3. Vyberte cílové soubory a klikněte na tlačítko "Náhled". Poté kliknutím na „Obnovit“ obnovte tyto neuložené soubory. Dávejte pozor, abyste obnovené soubory nevrátili do původního umístění, protože to může soubor přepsat. Obnovené soubory můžete také uložit do cloudového úložiště, jako je OneDrive nebo Disk Google.
Jak obnovit neuložený Excel z dočasných souborů
V Office 2010 a vyšší verzi je obnovení dočasných souborů Excelu docela snadné pomocí funkce automatického obnovení. Použijte následující dva způsoby, jak obnovit neuložené soubory Excel ve Windows 10.
Těmito dvěma způsoby můžete také obnovit neuložený dokument aplikace Word z dočasných souborů.
Metoda 1. Pomocí obnovení neuložených sešitů
Krok 1. Otevřete Excel a klikněte na „Soubor“ > „Otevřít“ > „Poslední“ > „Obnovit neuložené sešity“ v levém dolním rohu.
Krok 2. Vyberte neuložený soubor a klikněte na tlačítko "Otevřít". Poté ve vyskakovacím okně vyberte „Uložit jako“ a obnovte jej.
Metoda 2. Použití Spravovat sešity
Krok 1. Otevřete Excel a klikněte na "Soubor" > "Informace" > "Spravovat sešit". V rozevírací nabídce klikněte na „Obnovit neuložené sešity“.
Krok 2. Vyberte neuložený soubor a klikněte na tlačítko "Otevřít". Poté ve vyskakovacím okně vyberte „Uložit jako“ a obnovte jej.
Závěr
Ke ztrátě souborů aplikace Excel čas od času dochází, ať už se jedná o neuložený nebo uložený dokument. Pokud ztratíte neuložený dokument aplikace Excel, můžete se pokusit o obnovení z dočasných souborů aplikace Excel. Zatímco pokud chcete obnovit neuložené nebo trvale smazané soubory Excel, potřebujete k tomu obnovu dat EaseUS.
EaseUS Data Recovery Wizard dokáže efektivně obnovit soubory Windows 10 na HDD, SSD, USB flash disku, SD kartě nebo jiném úložném médiu.
Extra tip: Jak povolit funkci automatického ukládání v Excelu pro vytváření dočasných souborů
Funkci automatického obnovení v Excelu můžete zapnout v krocích níže.
Krok 1. Otevřete Excel přejděte na "Soubor" > "Další" > "Možnosti".
Krok 2. Vyberte "Uložit" na levém panelu. Zaškrtněte políčka „Ukládat informace automatického obnovení každých * minut“ a „Ponechat poslední automaticky uloženou verzi, pokud zavřu bez uložení“.
Krok 3. Klikněte na "OK" pro uložení změn.
Powiązane artykuły