Spis treści
V tomto článku se můžete naučit vrátit zpět odstraněný list v Excelu a obnovit trvale smazaný dokument Excel pomocí EaseUS Data Recovery Wizard . Na konci této stránky uvidíte další pokyny, jak efektivně obnovit neuložené soubory Excel.
Funkční řešení | Řešení problémů krok za krokem |
---|---|
1. Obnovte odstraněný list |
Metoda 1. Přejděte na "Soubor" > klikněte na "Uložit jako" > znovu otevřete původní dokument Excel > zkopírujte... Celý postup Metoda 2. Otevřete soubor aplikace Excel > klikněte na "Domů" > klikněte na "Historie" > klikněte na "Předchozí"...... Úplný postup |
2. Obnovte smazaný soubor Excel | Stáhněte si software pro obnovu souborů Excel > vyberte umístění pro skenování > zobrazte náhled a obnovte... Celý postup |
3. Obnovte neuložený soubor Excel | Otevřete Excel > klikněte na "Soubor" a "Informace" > klikněte na "Spravovat sešit" > zvolte Obnovit... Úplné kroky |
Pracujete na dokumentu aplikace Excel, ale omylem jste smazali kartu listu se základními údaji? To je katastrofa! V tuto chvíli máte obvykle dvě možnosti, jak pokračovat. Jedním je zavření souboru aplikace Excel bez uložení, aby se obnovil odstraněný list, a druhým kliknutím na tlačítko Uložit, abyste zachovali všechny změny, ale ztratili možnost vrátit smazané soubory zpět. Je těžké se rozhodnout, protože každá volba vás donutí něco vzdát.
Nyní, když jste zde, můžete najít řešení tohoto dilematu.
Obnovit smazaný list (data) v aplikaci Excel 2007/2010/2013/2016
V následujícím grafickém tutoriálu se můžete naučit, jak obnovit smazaný list a data v Excelu bez ztráty jakékoli změny.
Metoda 1. Obnovte odstraněný list v aplikaci Excel před uložením
Když odstraníte list v Excelu, nemáte možnost Vrátit zpět. Nejjednodušší způsob, jak jej získat zpět, je zavřít sešit bez uložení změn a poté jej znovu otevřít. Odebraný list tam bude znovu. Co když jste ale ve svém sešitu provedli mnoho zásadních změn a nechcete o ně přijít? Jak se zotavit? Zde je řešení.
1. Přejděte na "Soubor" a klikněte na "Uložit jako" pro uložení pracovního dokumentu aplikace Excel s jiným názvem souboru.
2. Znovu otevřete svůj původní dokument Excel.
3. Zkopírujte odstraněný list z původního souboru do nového přejmenovaného dokumentu.
Tato metoda vám pomůže obnovit smazaná data listu do nového přejmenovaného dokumentu aplikace Excel a zachovat všechny změny, které jste v aplikaci Excel provedli.
Metoda 2. Obnovte odstraněný list v aplikaci Excel po uložení
Pokud jste uložili svůj pracovní dokument aplikace Excel, původní soubory budou přepsány a není možné jej otevřít a obnovit odstraněný list. V takovém případě se můžete pokusit obnovit původní dokument aplikace Excel prostřednictvím předchozí verze.
1. Stisknutím kláves Windows + E otevřete Průzkumník souborů a poté otevřete složku, která byla použita k uložení dokumentu aplikace Excel.
2. Klikněte na soubor Excel, klikněte na kartu "Domů" na panelu nástrojů a poté klikněte na tlačítko "Historie" ve skupině Otevřít. Historii souborů řekne, aby zobrazila všechny soubory obsažené v poslední záloze této složky.
3. Klepnutím na tlačítko "Předchozí" vyhledejte a vyberte verzi, kterou chcete obnovit. Poté kliknutím na zelené tlačítko „Obnovit“ obnovíte smazaný list aplikace Excel.
Smazaný list můžete v Excelu obnovit dvěma výše uvedenými způsoby. Předpokládejme, že jste omylem smazali celý dokument Excel namísto určitého listu, jak můžete soubor získat zpět? Nebojte se, přečtěte si následující část a problém bez námahy vyřešíte.
Jak obnovit smazané soubory aplikace Excel v systému Windows 10/11
Excelový dokument můžete ztratit z různých důvodů, jako je nechtěné smazání, formátování pevného disku, poškození/korupce zařízení, pád operačního systému atd. Když se ocitnete v těchto situacích, nezoufejte. Můžete použít Průvodce obnovou dat EaseUS, který vám pomůže obnovit ztracený soubor Excel, i když byl trvale odstraněn.
- Efektivně obnovte ztracené nebo smazané soubory, dokumenty, fotografie, zvuk, hudbu, e-maily
- Obnovte soubory z SD karty , USB flash disku, vyprázdněného koše, paměťové karty, digitálního fotoaparátu a videokamer
- Oprava poškozených souborů po obnově dat, včetně opravy poškozených souborů Excel
Krok 1. Vyberte umístění a klikněte na „Skenovat“
Vyberte jednotku nebo konkrétní složku na ploše nebo někde jinde, kde jste ztratili soubory aplikace Excel, a klikněte na tlačítko „Vyhledat ztracená data“.
Krok 2. Vyhledejte soubory aplikace Excel
Chcete-li rychle najít soubory Excel z výsledků skenování, klikněte na možnost "Dokumenty" v levém panelu. Vyberte „xls“ nebo „xlsx“ a kliknutím na „Náhled“ zkontrolujte, zda jsou soubory Excel požadované.
Krok 3. Obnovte soubory aplikace Excel
Nakonec vyberte požadované soubory Excel a klikněte na tlačítko "Obnovit". Poté vyberte složku, do které chcete uložit soubory aplikace Excel na jiné místo na místním disku nebo cloudovém úložišti.
Relevantní čtení: Jak obnovit neuložené a smazané dokumenty Word ve Windows 10
Další průvodce: Jak obnovit neuložené soubory aplikace Excel
Když mluvíme o obnově dat aplikace Excel, existuje také další velká potřeba obnovit neuložené soubory aplikace Excel. Stává se to hodně skoro každému. Pracujete ve dne v noci na důležitém dokumentu Excel, ale náhle nečekaně vypadne napájení, váš počítač se vypne a vy nemáte čas kliknout na tlačítko Uložit. Soubor Excel, který používáte, přirozeně zmizí.
V tomto případě se můžete velmi obávat ztráty dokumentu aplikace Excel, který obsahuje velké množství dat. Uklidni se. Naštěstí díky vestavěné funkci automatického obnovení Excel můžete obnovit neuložený Excel podle následujících kroků.
1. Otevřete Excel, klikněte na "Soubor" a poté na "Informace". Klikněte na tlačítko "Spravovat sešit" a poté z nabídky vyberte "Obnovit neuložené sešity".
2. Poté se zobrazí okno s výzvou k zobrazení všech neuložených souborů aplikace Excel. Vyberte soubor, který chcete obnovit, a poté kliknutím na „Otevřít“ načtěte sešit.
3. Kliknutím na tlačítko "Uložit jako" na žlutém pruhu list obnovíte.
Toto řešení nebude fungovat, pokud je automatické obnovení zakázáno. Můžete to povolit tímto způsobem:
Otevřete Excel a klikněte na "Soubor" > "Možnosti". V levém navigačním podokně klikněte na „Uložit“. Změňte dobu trvání automatického obnovení v části „Ukládat informace automatického obnovení každých xx minut“ a klikněte na „OK“.
I když jste to povolili, váš počítač obecně uchová neuložené dočasné soubory čtyři dny po nejnovější verzi. Abyste tedy zajistili bezpečnost dat, raději dokument pravidelně ukládejte a zálohujte uložené soubory na externí pevný disk, pokud jsou dostatečně důležité.
- Relevantní čtení: Jak obnovit ztracené nebo neuložené soubory Excel na Macu
Powiązane artykuły