4 způsoby, jak opravit SanDisk Extreme Portable SSD, který se nemontuje na Mac

Setkali jste se s chybou 'Sandisk Extreme Portable SSD se nepřipojuje k Macu'? Pokračujte ve čtení tohoto článku, abyste se dozvěděli více o možných opravách. Pokud jste při opravě této chyby ztratili data, nainstalujte si EaseUS Data Recovery Wizard pro Mac ještě dnes!

Spis treści

aktualizowany przez on Nov 14,2024

SanDisk Extreme Pro je přední SSD, který se může pochlubit pozoruhodnou spolehlivostí a rychlostí. To je důvod, proč se stal jednou z nejlepších možností pro profesionály. Uživatelé počítačů Mac však často hlásili, že čelí problémům, že SanDisk Extreme Portable SSD není připojen k počítači Mac, když k němu přistupuje.

Právě jsem dostal Extreme Portable SSD a vložil jsem na něj nějaké soubory z iMacu a zapojil jsem ho do MacBooku Pro. Používal jsem na něm soubor a disk byl odpojen a nemohl jsem jej znovu připojit. Z fór SanDisk

Existuje několik způsobů, jak vyřešit SanDisk Extreme Portable SSD. Než však přistoupíte k opravám, měli byste vědět, že chyba „ SanDisk Extreme Portable SSD nepřipojuje Mac “ vede ke ztrátě dat, a proto je obnova dat důležitá.

Obnovte data z odpojeného SanDisk Extreme Portable SSD

Jak jsme zmínili, chyba při montáži SanDisk SSD povede ke ztrátě dat. Použití profesionálního softwaru pro obnovu dat, jako je EaseUS Data Recovery Wizard pro Mac , k načtení dat před snížením potíží se ztrátou dat je zásadní.

Tento software se může pochlubit obnovou ztracených dat v typických až nejzávažnějších situacích, včetně běžných chyb při odpojování na externím SSD, jako jsou:

Stáhněte si tento profesionální software pro vyhledávání dat nyní! Postupujte podle následujících kroků:

Krok 1. Vyhledejte ztracené soubory

Správně připojte externí pevný disk k počítači Mac. Spusťte EaseUS Data Recovery Wizard pro Mac a vyberte externí pevný disk. Poté klikněte na „Vyhledat ztracené soubory“ a vyhledejte ztracené/smazané soubory na externích zařízeních.

vyberte externí pevný disk a klikněte na Hledat ztracené soubory

Krok 2. Filtrujte a najděte ztracené soubory

Po skenování se v levém panelu zobrazí všechny typy souborů. Vyberte typ souboru a vyhledejte požadované soubory na externích zařízeních.

skenování ztracených souborů na externích pevných discích

Krok 3. Náhled a obnovení

Klikněte na soubor a zobrazte jeho náhled. Poté vyberte soubory, které chcete obnovit, a klikněte na tlačítko „Obnovit“. Svá data můžete ukládat na místní a cloudové disky.

obnovit ztracené soubory na externích pevných discích

Oprava 1. Ověřte rozhraní SanDisk Extreme Portable SSD a Mac

Ujistit se, že je SSD správně připojen k vašemu Macu, je základním a nejvýznamnějším krokem při řešení problému „Sandisk extreme portable SSD not Mount Mac“. V takovém případě musíte zkontrolovat, zda původní kabel správně funguje propojením SSD s jiným kabelem.

SanDisk Extreme Pro SSD využívá SATA III; ujistěte se, že dokovací stanice, adaptér nebo pouzdro odpovídají vašemu SSD. Nyní můžete zkusit použít jiný adaptér SATA na USB a ujistit se, že funguje připojením odlišné jednotky. Můžete však propojit SSD s MacBookem namísto získání přístupu přes USB-C adaptér.

Sdílejte tento článek na sociálních sítích a pomozte ostatním naučit se, jak opravit problém, že se SanDisk Extreme Portable SSD nepřipojuje k Macu.

Oprava 2. Vynutit připojení SanDisk Extreme Portable SSD přes Disk Utility

V případě, že „SanDisk Extreme portable ssd nepřipojuje Mac“, můžete vynutit připojení disku pomocí Disk Utility. Chcete-li vynutit připojení SSD přes Disk Utility, postupujte podle následujících kroků:

Krok 1. Otevřete "Finder > Applications > Utilities > Disk Utility".

otevřít nástroj pro disk

Krok 2. Najděte nepřipojený oddíl nebo disk SSD a stiskněte jej.

Krok 3. Zvolte tlačítko "Připojit" nahoře.

připojit disk na mac

Poznámka: V případě, že se zobrazí chyba při odpojování nebo není SanDisk SSD detekován na Macu , zkuste obnovit uložená data z odpojeného SSD pomocí nástroje pro obnovu dat EaseUS!

Oprava 3. Opravte SanDisk Extreme Portable SSD pomocí první pomoci

Nemůžete úspěšně připojit SanDisk Extreme Pro SSD, ale je to vidět v Disk Utility? Pokud je tomu tak, můžete zkusit opravit SSD pomocí První pomoci. Pomůže zkontrolovat a opravit jakékoli problémy s diskem na SSD. Pro spuštění první pomoci postupujte podle následujících kroků:

Krok 1. Chcete-li spustit program, přejděte na "Finder > Applications > Utilities > Disk Utility".

Krok 2. Zvolte SanDisk Extreme Pro SSD z levé strany.

Krok 3. Stiskněte tlačítko "První pomoc" v pravém horním rohu okna. Potvrďte kliknutím na "Spustit".

spustit první pomoc na disku

Pokud proces první pomoci selže, nepropadejte panice; poskytujeme návod, jak vyřešit problém s první pomocí.

Proces první pomoci selhal

Proces první pomoci Disk Utility selhal [s 5 osvědčenými způsoby, jak to opravit]

Pak postupujte podle tohoto snadného průvodce, jak můžete opravit chybu, že proces první pomoci selhal v nástroji Disk Utility. Přečtěte si více >>

Oprava 4. Naformátujte SanDisk Extreme Portable SSD na vašem Macu

Ztráta informací může být důsledkem snahy opravit, že se SanDisk Extreme Portable SSD správně nepřipevňuje na váš Mac pomocí výše uvedených metod. Zálohování dat je nezbytné, abyste se vyhnuli nepříjemnostem, které přináší ztráta informací.

Zálohujte svůj Mac a nikdy neztratíte data

Zálohujte a obnovujte svůj MacBook/iMac bez Time Machine, iCloudu nebo externích pevných disků.

Pokud nevíte, jak zálohovat, profesionální nástroj, jako je EaseUS Data Recovery Wizard pro Mac, vám může pomoci obnovit vymazaná data. Tento software pomáhá při obnově druhů dat z nenamontovaného SanDisk Extreme Portable SSD vašeho Macu.

Zajímá vás, jak naformátovat SSD pomocí Disk Utility? Použití Disk Utility je snadné a můžete naformátovat SSD na bezproblémový formát v přívětivém rozhraní. Následující kroky:

Krok 1. Vyhledejte „Disk Utility“ a klikněte na možnost „Otevřít“.

Krok 2. Najděte a vyberte si SSD.

Krok 3. Klepněte na "Vymazat" v horní části okna.

Krok 4. Zadejte nový název a správný formát pro váš SSD.

vymazat disk SanDisk

V případě, že formát souborového systému SSD není kompatibilní s macOS, SSD se nemusí na váš Mac připojit.

Proč se SanDisk Extreme Portable SSD nepřipevňuje na váš Mac

Může být mnoho důvodů, proč váš „Sandisk Extreme Portable SSD nepřipojuje Mac“. Běžné důvody jsou však následující:

❎SATA kompatibilita : Toto zařízení využívá rozhraní SATA, což je pravděpodobné, že dokovací stanice a adaptér nebo pouzdro použité s diskem neodpovídají verzi SATA disku.

⛔Dočasné technické závady : Váš MacBook může mít dočasná úskalí, která brání identifikaci SanDisk Extreme Portable SSD.

😫Chyby kabelů : Kabel použitý k propojení SanDisk Extreme Pro SSD s MacBookem může být chybný. Kabel může být poškozený nebo není kompatibilní s jednotkou.

Závěr

Abych to shrnul, můžete zvážit několik řešení, pokud váš SanDisk Extreme Pro SSD nebude detekován nebo autorizován systémem Mac OS. Můžete vyzkoušet některé opravy, včetně dvojité kontroly připojení a kabeláže, resetování SSD a použití funkce První pomoc Diskové utility. V případě, že jste přišli o data kvůli této chybě „sandisk extreme portable ssd not Mounting mac“, doporučujeme nainstalovat EaseUS Data Recovery Wizard pro Mac.

SanDisk Extreme Portable SSD se nepřipojuje k Mac – časté dotazy

Chcete-li se do této záležitosti ponořit, postupujte podle následujících často kladených otázek:

1. Co je 'com.apple.DiskManagement.disenter error 0' na mém SanDisk Portable SSD?

Tato chyba označuje některé základní chyby v systému macOS nebo na jednotce, což způsobuje, že disk nelze rozpoznat nebo připojit pomocí funkce "Připojit" v "Disk Utility". Zde jsou účinné způsoby, jak tuto chybu montáže opravit:

  • Oprava 1. Zkontrolujte problémy s připojením
  • Oprava 2. Restartujte svůj Mac
  • Oprava 3. Spusťte First Aid v Disk Utility
  • Oprava 4. Připojte disk přes terminál
  • Oprava 5. Přeformátujte problematický disk

2. Proč můj Mac nedokáže identifikovat můj SanDisk Portable SSD?

SanDisk Extreme Portable SSD nebude detekován Macem, pokud jsou nějaké externí gadgety nastaveny tak, že je počítač nevidí. V takovém případě musíte přejít na „Předvolby Finderu“ a zkontrolovat to.